SEZNAMTE SE !

26.08.2010 14:25

Tohle jsou naše spolehlivý zlatíčka.Zde Vám představíme naše zástupyně, předsedkyně,webmasterky, majitelka ofic, clubíku a blogu. =)) 
Jako první Vám představíme naše PŘEDSEDKYNĚ :
Předsedkyně máme dvě.Tady je první
1)Markéta Chovancová
 Ahoj Jmenuju se Markéta (Majkí) jsem předsedkyně Kids Dalmateens.Je Mi 14let Bydlím v Orlové to je malé městečko u Ostravy.O Kids se   Zajímam už delší Dobu ,ale teď ještě víc :D:))
a ta druhá se jmenuje :
2) Danča Mai
Ahoj ! Jmenuju se Dana a je mi 14 let. Bydlím v Praze a možná mě někdo zná jako bývalou předsedkyni Diamond cats, ale tou už nejsem. Jsem moc ráda,že mi KIDS nabídli být jejich předsedkyní :-)). Jinak moje zájmi jsou tanec, míčové sporty a zpěv. Ráda se potkloukám venku s kamarády nebo chodím na koncerty mých oblíbených skupin. Uklidňuje mě to :-)). Jinak miluju léto, kamarády, rodinu, tanec,hudbu, zvířátka, přírodu ,KIDS a Všechny DALMATEENS .S KIDS se znám z různých koncertů,ale nejvíce jsme se seznámily na táboře DALMATEENS.
Tady jsou ZÁSTUPKYNĚ:
1) Nikola Kafoňková
Ahoj, jmenuju se Niki. Je mi 11 let. Mám ráda zelenou, fialovou a žlutou barvu. Bydlím na Kladně,Hrozně mocinky mám ráda DT jsou jako moje druhá rodinka!! :))) Jsem ráda,že jsem se stala s Ájou zástupkyní Kids DT jsou to super a hodné holky!! :)) Můj nej. Vzor : DT Kids,sweets a star :)) Tak je to samé i u zpěvaek tak DT ale i selena gomez,rihanna,lady gaga nevím co ještě..:D Nevím co ještě o sobě napsat jen to že jsem hrozně ráda že jste mě přijali zástupkyní a i jakoby do své rodinky..:))) To je vše..:) 
2)Adéla Uldrichová
Ahoj , jmenuji se Adéla. Je mi 12 let a v Únoru mi bude 13. Jsem hrozně ráda že mě KIDSky přijali do své rodinky a jsem jim za to moc vděčná Mezi mé vzory patří hlavně DALMATEENS a to KIDS MISS a STAR. SWEETS nejsou špatné ale nic o nich nevím . Moje nej barva je modrá a řůžová. Nej zpěvačka Selena Gomez a Miley Cyrus . Když se mně někdo ptá jakou členku z KIDS DT mám nejraději řeknu jednoduchou odpověď ,, Všechny mám ráda" . Nejde říct jedna členka. Jsem moc ráda za to že jsem byla zvolená jako zástupkyně Středočeského kraje . Moc vám za to holky děkuju =*. Doufám že mně přijmete v dobrém =). To je o mně asi vše ♥Vaše AjushQa (Adéla) =)
3) Dominika Licková 
   (zástupkyně pro Chrudim)   Ahojky ,
Jmenuju se Dominika Licková,ale všichni mi říkají Didi.Je mi 13let.Bydlím v Chrudimi N sídlišti hradištníChodím do chrudimské zš u stadionu =).Jdu do 8.B což je fotbalová třída.Do téhle třídy nechod protože bych hrála fotbal ale protože ředitel takto rozhodl.2 roky sem chodila do chrudimské základní umělecké školy a na zpěv a dramatický kroužek.Díky tomu sem hrála v několika předstveních.Letos začnu chodit na ping-ong a chci chodit ješě na kick-box nebo něco podbného.Doma mám mladšíhobráškuMartínka kterému je 1 rok.Taky mám křečka.To je tak asi všechno co bych vám mohla o sbě říc =) tak pa Didi. 

Ofic clubík Kiki z Kids
Ajuška - www.ofic-clubik-kikca-dt.blog.cz